پایان نامه به کارگیری مدیریت دانش در سازمان های دولتی و خصوصی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1013
    بازدید دیروز : 4015
    بازدید هفته : 13646
    بازدید ماه : 15737
    بازدید کل : 448992
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پایان نامه به کارگیری مدیریت دانش در سازمان های دولتی و خصوصی



به کارگیری مدیریت دانش در سازمان های دولتی و خصوصی

چکیده: انسان تاکنون دو دوره اقتصادی را پشت سر گذاشته است.زمانی اقتصاد بشری مبتنی بر کشاورزی بود.پس از آن با اعجازی که علوم مکانیک و سپس برق ایجاد نمود،دوره اقتصاد صنعتی پایه گذاری شد.در این دوره ها زمین و کار به عنوان اصلی ترین عناصر و سرمایه های آدمی تلقی می شدند. توانگر نیز به کسی اطلاق می گردید که بیشترین بهره مندی را از این دو نوع دارایی داشت. اما عصری که ما در آن زندگی می کنیم،بدون تردید در هیچ کدام از دو عصر کشاورزی و صنعتی نمی گنجد.اگر چه کماکان زمین وکار دو مزیت مناسب در برتری جویی ها محسوب می شود،اما در عصر کنونی،که به عصراطلاعات و دانش موسوم شده است،مزیت اصلی درسرمایه دانشی نهفته است.ما در عصر دانش زندگی می کنیم. عبارت "دانش قدرت است" جای خود را در عصر دانایی محوری به" اشتراک دانش قدرت است داده است."هر سازمانی، چه کوچک و چه بزرگ تا آنجایی رونق می یابد که به مأموریتهای خود دست یابد. هنگامی که یک سازمان تلاش می کند که به اهداف خود دست یابد، عدم ثبات و تهدیدها در محیط، دستیابی به اهداف را به تأخیر انداخته یا حتی فرایند آن را تخریب می سازد. بدلیل اینکه دانش قدرت است، سرمایه های دانش هر سازمانی موفقیت اجرایی آن را تعیین می کند. وظیفه مدیریت دانش، مدیریت سرمایه های دانشی هر سازمانی است. هم اکنون بزرگترین شرکت های دنیا،برتری اصلی خود را نه در دارایی های انباشته ناشی از کارخانجات وحتی بازار بزرگ،بلکه دردانش در جریان فرایندهای خود کسب نموده اند.

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • فرضیه های تحقیق
  • هدف تحقیق
  • ضرورت تحقیق
  • محدودیت ها ومشکلات تحقیق
  • تعاریف عملیاتی
  • تاریخچه مدیریت دانش
  • تعاریف مدیریت دانش
  • اهدف مدیریت دانش
  • نیاز به مدیریت دانش
  • عناصر اساسی مدیریت دانش
  • گرایش های مدیریت دانش
  • برخی عوامل موثر در ایجاد و اجرای استراتژی مدیریت دانش
  • مدیریت دانش و فناوری
  • مدیریت دانش در بخش دولتی
  • مدیریت دانش و آموزش عالی
  • نقش مدیریت دانش در هم افزایی قابلیت ها برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار
  • مدیریت دانش( طرح های آینده
  • فرضیات
  • تعریف فرضیه
  • فرضیه های این تحقیق
  • جامعه آماری و نمونه گیری  
  • تعریف جامعه آماری
  • جامعه آماری این تحقیق  
  • تعریف نمونه گیری  
  • انواع نمونه گیری  
  • نمونه گیری این تحقیق
  • روش های تحقیق
  • تعریف روش تحقیق
  • انواع روش های تحقیق  
  • روش بكار گرفته شده دراین تحقیق  
  • روش های جمع آوری اطلاعات  
  • مشاهده
  • پرسشنامه
  • مصاحبه
  • روش آماری
  • سیستم كتابداری
  • روش جمع آوری اطلاعات این تحقیق
  • تجزیه و تحلیل فرضیه ها با جدول فراوانی و رسم نمودار ستونی
  • تجزیه و تحلیل فرضیه اول
  • تجزیه و تحلیل فرضیه دوم
  • تجزیه وتحلیل فرضیه سوم
  • تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم
  • تجزیه و تحلیل و فرضیه پنجم
  • نتایج این تحقیق
  • نتیجه فرضیه اول
  • نتیجه فرضیه دوم
  • نتیجه فرضیه سوم
  • نتیجه فرضیه چهارم
  • نتیجه فرضیه پنجم
  • نتیجه گیری کلی
  • ارائه پیشنهادات
  • منابع و مأخذ

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 64

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه به کارگیری مدیریت دانش در سازمان های دولتی و خصوصی, دانلود پایان نامه, به کارگیری مدیریت دانش, در سازمان های دولتی و خصوصی, دانلود پایان نامه مدیریت, پایان نامه مدیریت, دانلود, پایان نامه, به, کارگیری, مدیریت , دانش, در , سازمان, های, دولتی, و , خصوصی ,
تاريخ : شنبه 2 آذر 1392 | |

مقاله هزینه ها و مزایای بازاریابی حمایتی



هزینه ها و مزایای بازاریابی حمایتی

در این مقاله ضمن توضیح بازاریابی حمایتی، هزینه ها، مزایا، کاربردها و طراحی برنامه بازاریابی حمایتی به صورت کامل شرح داده می شود. به علاوه این نوع بازاریابی با بازاریابی اجتماعی مقایسه می شود و مطالعات موردی بیان می شود.

چکیده: برنامه بازاریابی حمایتی می تواند رفاه اجتماعی را ارتقا دهد، جایگاه متمایز برند را ایجاد کند، پیوندهای قوی با مصرف کنندگان ایجاد کند، تصویر عمومی شرکت را ارتقا بخشد، ذخیره حسن نیت را نشان دهد، اخلاق درونی را بهبود بخشد، کارکنان را جلا بخشد، فروش را هدایت کند و سهم بازار شرکت را افزایش دهد. مصرف کنندگان ممکن است پیوند قوی منحصر به فردی با شرکت ایجاد کنند که معاملات بازاری عادی را برتری می بخشد. به طور خاص از دیدگاه ایجاد برند، بازاریابی حماتی می تواند 1) آگاهی برند را ایجاد نماید 2) تصویر برند را ارتقا بخشد 3)اعتبار برند را ایجاد کند 4) احساسات برند را برانگیزد 5) حس جامعه برند را ایجاد کند و 6) مشارکت برند را ممکن سازد. این مخاطب به خصوص علاقه مندی در مصرف کنندگان millennial 18 تا 24 ساله متمدن دارد. بازاریابی حمایتی با این حال در صورتی که مصرف کنندگان رابطه بین محصول و علت را درک نکنند یا شرکت را استثمارگر بدانند، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. درصورتی که مصرف کنندگان معتقد نباشند که شرکت سازگار است و به طور کافی در تمام رفتارش مسئول است، همانطور که برای KFC اتفاق افتاد، مشکل پیش می آید.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 26

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، تجارت و اقتصاد، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله هزینه ها و مزایای بازاریابی حمایتی, دانلود مقاله, هزینه ها و مزایای بازاریابی حمایتی, دانلود مقاله مزایای بازاریابی حمایتی, دانلود مقاله اقتصاد, دانلود مقاله بازاریابی حمایتی, دانلود مقاله در مورد بازار یابی, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی,
تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | |

پروژه بررسی بهای تمام شده عملیات پیمانکاری



پروژه پایانی رشته حسابداری و مدیریت با موضوع بررسی بهای تمام شده عملیات پیمانکاری شرکت شهاب بتن آذر میاندوآب

چکیده: درك اطلاعات مندرج در صورت حسابهای مالی مستلزم دانش مبانی نظری و مفاهیم اساسی حسابداری است و مفاهیم واصول حسابداری بر خلاف قوانین فیزیك، شیمی و سایر علوم طبیعی از طبیعت مایه نگرفته بلكه دارای میثاقها، قواعد و رویه های است كه توسط بشر ودر پاسخ به نیازهای اطلاعات مالی نباشد ومشمول تغییر و تحول گردیده ودر معرض دگرگونی و تكامل است. امروزه از حسابداری به عنوان یك سیستم اطلاعاتی یاد می كنند كه وظیفه آن ارائه اطلاعات مالی و اقتصادی لازم و مفید در موردعملكرد و وضعیت مالی یك مؤسسه است كه تصمیم گیری های آگاهانه مالی و تجاری را برای اشخاص ذیعلاقه و ذینفع امكان پذیر می كند در پردازش اطلاعات مالی و همواره و ورودیهایی به نام داده وارد این سیستم گردیده سپس فرآیندهای لازم صورت گرفته اطلاعات و گزارش های خروجی را به نام ستانده و منتشر میكند. در هر سیستم حسابداری ابتدا باید مشخص شود كه چه اطلاعاتی مورد نیاز است سپس اطلاعات اولیه برای رسیدن به اطلاعات مورد نظر فراهم گردد و سرانجام روش ها و وسایل، اما انتخاب طرقی و وسایل پردازش اطلاعات مالی علاوه بر شرایط محیطی، اقتصادی و تكنولوژی جامعه ای كه یك مؤسسه در آن فعالیت می كند به سه عامل حجم اطلاعات، مدت، زمان پردازش و هزینه پردازش بستگی دارد.

این پروژه از شرکت راه ساختمانی و تاسیساتی شهاب بتن آذر می باشد.      موضوع این پروژه در مورد بهای تمام شده یعنی كلیه خرج و مخارج ساختمان كانون بسیج جوانان میاندوآب  است.         ماهیت حسابداری بهای تمام شده: تعریف هیأت از حسابداری صنعتی عبارت از فرآیند شناسایی، خلاصه كردن و تغییر اطلاعات مورد نیاز برای:   1-    برنامه ریزی و كنترل          2-    تصمیم  گیری های مدیریت            3-    هزینه یابی محصول           حسابداری بهای تمام شده با ابزار حسابداری، مدیریت را برای برنامه ریزی، كنترل و ارزیابی نتایج عملیات، مجهز نموده و به عنوان بازوی مدیریت، در برنامه ریزی و كنترل فعالیتها تلقی می شود.       این شاخه از حسابداری، مدیریت را در برآورد و جمع آوری اطلاعات مربوط به هزینه مواد، هزینه حقوق و دستمزد و سایر هزینه های تولیدی یاری می نماید.         جمع آوری اطلاعات مربوط به هزینه ها می تواند مدیران را در تصمیم گیری برای توسعه تأسیسات و ماشین آلات به منظور افزایش تولید و فروش از طریق مختلف مانند: خرید، تعویض، ساخت و یا اجاره تأسیسات و ماشین آلات جدید یاری نماید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 63

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، مدیریت، حسابداري، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی بهای تمام شده عملیات پیمانکاری, دانلود پروژه, بهای تمام شده عملیات پیمانکاری , پروژه پایانی حسابداری, پروژه پایانی مدیریت, پایان نامه حسابداری, پایان نامه مدیریت,
تاريخ : جمعه 3 آبان 1392 | |

پایان نامه سبك مدیریت مدیران و رضایت شغلی كاركنان



پایان نامه رشته مدیریت با موضوع  سبك مدیریت مدیران و رضایت شغلی كاركنان

چکیده: انسان از اوان تاریخ تحریری خود به موضوع رهبری علاقمند و كنجكاو بوده است و تاریخ اهمیت رهبران خوب را در زندگی، رفاه، سعادت و ترقی ملت‌ها مبرهن می‌سازد. در سده اخیرنیز به جهت اهمیت و ارززش موضوع بیش از سه هزار مطالعه و تحقیق تا سال 1980 درباره رهبری انجام گرفته است و تعداد پژوهش‌ها در دهسال گذشته در بیشتر رشته‌ها بیش از تعداد آن از تاریخ بشر تا آن زمان بوده است. از طرفی هر سال روشن و مبرهن می‌گردد كه رهبری اثربخش، در تمام سطوح جامعه و در تمامی سازمانها، برای حل و انطباق با مسائل اجتماعی و اقتصادی رو به رشدی كه جهان با آنها مواجه است، حیاتی می‌باشد. امروزه مهندسی مجدد ( باز اندیشی بنیادین و طراحی نو و ریشه‌ای فرآیندها) برای دستیابی به بهبود و پیشرفتی شگفت‌انگیز در معیارهای حساس، دستیابی به كیفیت جهانی ( استانداردهای ISO 9000  ) و تشكیل واحدهای فعال پژوهشی نوآوری در محصول و فرآیند) لازمه تولید و عرضه كالاهای با كیفیت بهتر و قیمت مناسبتر به بازارهای جهانی و منطقه‌ای است. از سوی دیگر ساختارهای گروهی سازمانها تا به آن حد پیشرفته‌اند كه جزء اصلی سازمانهای نوین را به جای « تك شغل سنتی » گروه‌های موضوع روز مقوله «تواناسازی» افراد و گروه‌ها و فلسفه «خود رهبری» است. و افزودن بهره‌وری مؤسسات تنها با توجه به استفاده از حداكثر توانایی‌های كاركنان، ترغیب آفرینندگی آنان، ارتقاء انگیزه و بكارگیری سبكهای رهبری صحیح و كسب رضایت آنان ممكن می‌باشد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 87

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه سبك مدیریت مدیران و رضایت شغلی كاركنان , دانلود پایان نامه, سبك مدیریت مدیران و رضایت شغلی كاركنان , پایان نامه , سبك مدیریت, سبک مدیران , رضایت شغلی كاركنان , پایان نامه مدیریت,
تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 | |

پایان نامه رشته مدیریت با موضوع مدیریت پروژه



 پایان نامه رشته مدیریت با موضوع مدیریت پروژه

چکیده: دنیای صنعتی امروزه دارای تغییرات شگرفی در پریودهای خاص بوده است. این تغییرات به تغییرات محیطی موسوم است. و به سازمان ها و ارگان ها تاثیر مستقیم دارند. لذا اهمیت شناخت این تغییرات مشخص است. این مهم باعث شده است كه سازمان های تولیدی به سمت چند محصول حركت كرده و دائم سیستم خود را به نحوی تغییر و گسترش دهند. این تحقیق سعی در آن دارد تا با تعریف قدم های اساسی اجرای یك پروژه چگونگی حركت سازمان را در این مقوله به نمایش بگذارد. یكی از مهمترین خصیصه های یك سازمان تولیدی سخت سفارش تعریف پروژه های مختلف تولید از جانب مشتریان مختلف است. لذا عدم شناخت كافی به نوع كار باعث تعریف پروژه برای سازمان مورد نظر شده و دائم مدیران سازمان ( در هر رده سازمانی) با پروژه های مختلف درگیر هستند. در اجرای پروژه تولیدی سازمان های فوق الذكر هدایت امكانات و افراد سازمان به سمت اجرای پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین لزوم تعریف مدیر پروژه و وظایف اساسی آن احساس می شود. نظر به اهمیت این موضوع فصل پروژه به مدیریت پروژه و اهمیت آن پرداخته است و كلیه مسائل مختلف در آن مقوله را از دیدگاه اجرای بررسی می نماید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 83

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه رشته مدیریت با موضوع مدیریت پروژه, دانلود پایان نامه, پایان نامه رشته مدیریت, پایان نامه با موضوع مدیریت پروژه, پایان نامه مدیریت پروژه, پایان نامه , رشته مدیریت , با موضوع , مدیریت, پروژه,
تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392 | |

مقاله مهندسی صنایع استقرار و پیاده سازی نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات آب شرب كشور



مقاله مهندسی صنایع استقرار و پیاده سازی نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات آب شرب كشور

چکیده: امروزه با اوج گیری پیشرفت سریع فنآوری و بالتبع آن ورود روز افزون ماشین آلات و تجهیزات جدید به صنعت، بحث نگهداری و تعمیرات از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. با توجه به حجم و تنوع تأسیسات و تجهیزات مورد بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب كشور عدم توجه به نگهداری صحیح و برنامه ریزی شده از این تأسیسات، ضمن افزایش روزافزون تعمیرات اضطراری و اختلال در سیستم آبرسانی و دفع فاضلاب منجربه بروز نارضایتی مشتركین و افزایش هزینه های نگهداری و تعمیرات خواهد شد كه چنانچه هزینه های غیرمستقیم ناشی از سیستم های تولید را به آن اضافه كنیم این هزین هها سرسا م آور می شود. سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه یكی از انواع سیستمهای نگهداری و تعمیرات می باشد كه سیاست خود را به برنامه ریزی مدون تعمیر و سرویس تجهیزات و قطعات قبل از خرابی معطوف داشته و با تدوین دستورالعمل های مناسب به انجام سروی سها، بازدیدهای دوره و تدوین قطعات می پردازد.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 12

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مدیریت، صنایع، ،
:: برچسب‌ها: مقاله مهندسی صنایع استقرار و پیاده سازی نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات آب شرب كشور, دانلود مقاله, مقاله مهندسی صنایع, استقرار و پیاده سازی نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات آب شرب كشور,
تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392 | |

مقاله مهندسی صنایع استفاده از پایش وضعیت جهت دستیابی به منافع تجاری



مقاله مهندسی صنایع استفاده از پایش وضعیت جهت دستیابی به منافع تجاری

چکیده: امروز قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی و هزینه حفظ این قابلیتها از بزرگترین دلنگرانیهای مالكان و كاربران سرمایه های بزرگ و گرانقیمت میباشد سرمایه هائیكه در آنها از كار افتادگی و خوابیدگی ماشین آلات ، دستگاههای صنعتی و سایر ادوات و تجهیزات میتواند پیامدهای زیادی را بهمراه داشته باشد . پیامدهائیكه نه تنها میتواند باعث تحمیل هزینه های ناخواسته گردد بلكه ممكن است باعث بخطر افتادن ایمنی جان انسانها و حتی بخطر افتادن امنیت ملی یك كشور گردد . در این راستا نقش سیستمهای نگهداری و تعمیر امری انكار ناپذیر میباشد . دراین مقاله سعی گردیده با نگاهی گذرا بر سیستم نگهداری و تعمیر مبتنی بر پایش وضعیت كه یكی از فناوریهای جدید در بحث نگهداری و تعمیر میباشد و همچنین بیان منافع تجاری حاصل از استفاده از این روش ، الگوئی جهت انتخاب استراتژی مناسب در این زمینه ارائه گردد .

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 15

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مدیریت، صنایع، ،
:: برچسب‌ها: مقاله مهندسی صنایع استفاده از پایش وضعیت جهت دستیابی به منافع تجاری , دانلود مقاله, مقاله مهندسی صنایع, مقاله استفاده از پایش وضعیت جهت دستیابی به منافع تجاری , پایش وضعیت, پایش وضعیت منافع تجاری , ,
تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392 | |

مقاله مهندسی صنایع بهره گیری از CMMS برای پشتیبانی RCM



مقاله مهندسی صنایع بهره گیری از CMMS برای پشتیبانی RCM

چکیده: روشی است که قابلیت اطمینان را با حداقل هزینه اف زایش (RCM) ، نگهداری و تعمیرات براساس قابلیت اطمینان می توان CMMS یا سیستم مدیریت نت کامپیوتری یک مکان قابل اعتماد برای ذخیره اطلاعات است. از CMMS. می دهد دارند بدست اورد . در ای ن مقاله ، در ابتدا به RCM اطلاعات لازم را برای کاندید کردن تجهیزاتی که نیاز به تجزیه و تحلیل بررسی دقت و کمال اطلاعات ذخ یره شده در یک سیستم نت کامپیوتری پرداخته می شود و سپس با استفاده بهینه از منبع داده فراهم RCM زمینه برای بهبود در ، RCM ها ی در دسترس و استخراج اطلاعات مورد نیاز به عنوان ورودی هایی برای تحلیل می گردد . واژه ها ی کلیدی : نگهداری و تعمیرات براساس قابلیت اطمینان-(RCM) سیستم مدیریت نت کامپیوتری( CMMS) – رویه های عملیاتی استاندارد CM – (SOP )

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 13

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مدیریت، صنایع، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مهندسی صنایع بهره گیری از CMMS برای پشتیبانی RCM, دانلود مقاله, مقاله مهندسی صنایع, مقاله بهره گیری از CMMS برای پشتیبانی RCM, دانلود مقاله بهره گیری از CMMS برای پشتیبانی RCM, مقاله, بهره گیری از CMMS , پشتیبانی RCM,
تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | |

گزارش کارآموزی رشته مدیریت وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب



گزارش کارآموزی رشته مدیریت وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب

چکیده: در طول تاریخ همیشه مواردی پیش آمده است كه انسان ها برای تحصیل و تحقق هدفهایی نیاز به همكاری با یكدیگر پیدا كرده اند . سابقه ی تعاون و همكاری در بین انسان ها به اول خلقت بشر بر می گردد.اولین نمود تعاون در بین انسان ها تشكیل خانواده می باشد.تعاون سازمانی است كه نیاز به مدیریت دارد. مدیریت در سازمان تعاون در جهت تحقق اهداف سازمان با استفاده از منابع نیروی انسانی و مالی سازمان نیاز ضروری بوده و می باشد.در سازمان تعاون منابع نیروی انسانی نقش اساسی را در تامین منابع ایفا می كند كهنیاز به هماهنگی وارتباط میان این منابع به شدت احساس می شودلذا وظیفه ی مدیران درسازمان تعاون ایجاب می كند كه بر اساس فراگرد ارتباط ، این هماهنگی را بین افراد سازمانبرقرار نماید و به هدف های سازمان تعاون تحقق ببخشد.

اداره تعاون میاندوآب از تشکیلات اداری سازمان تعاون استان آذربایجان غربی می باشد که این سازمان از سازمانهای وزارت تعاون می باشد و .... . در طول تاریخ همیشه مواردی پیش آمده است که انسان برای تحصیل و تحقق هدفهایی نیاز به همکاری با یکدیگر پیدا کرده اند و سابقه تعاون و همکاری در بین انسان ها به اول خلقت برمی گردد اولین نمود تعاون در بین انسانها تشکیل خانواده می باشد تعاون سازمانی است که نیاز به دیریت دارد . مدیریت در سازمان تعاون در جهت تحقق تهداف سازمان با استفاده از منابع سازمان نیاز ضروری بوده و می باشد در سازمان تعاون منابع نیروی انسانی نقش اساسی را در تامین منابع ایفا می کند که نیاز به هماهنگی و ارتباط میان این منابع بع شدت احساس می شود لذا وظیفه مدیران سازمان تعاون ایجاب می کند که بر اساس فراگرد ارتباط این هماهنگی را بین منابع نیروی انسانی برقرار نمایند .و به هدفهای سازمان تعاون تحقق ببخشند .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 26

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی رشته مدیریت وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب, دانلود گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته مدیریت, وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب, دانلود مقاله وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب, دانلود مقاله, وظایف و عملکرد مدیریت, وظایف مدیریت در سازمان تعاون, مدیریت سازمان,
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392 | |

روش های تخمین عمر تجهیزات



روش های تخمین عمر تجهیزات

چکیده: در بسیاری از مواقع، شرکت یک تجهیز انتقال و توزیع را خریداری کرده و فورا آن را مورد بهره برداری قرار می دهد، آن را در سرویس قرار داده بسیاری از شرکتها در سرتاسر دنیا از تجهیزاتی بهره برداری می کنند که در نتیجه استرس هایی که در طول مدت بهره برداری به آنها وارد شده در آستانه از رده خارج شدن می باشند، که فرسوده یا پیر نامیده می شوند. در نتیجه این شرایط، تعداد خطا ها و هزینه های بهره برداری آن ها از حد متوسط فراتر رفته و با افزایش فرسودگی تجهیزات همچنان افزایش می یابد. حتی اگر شرکتی در حال حاضر دارای تجهیزات فرسوده زیادی نباشد در آینده با این موضوع روبرو خواهد شد. طبق آمار هیچ شرکتی در آمریکا به میزان کافی برای متعادل کردن عمر تجهیزاتش سرمایه گذاری نمی کند. به عبارت دیگر عمر متوسط تجهیزات در بسیاری از شرکت ها در آمریکا هر ساله افزایش می یابد[1]. بنابراین شکی وجود ندارد که اهمیت فرسودگی زیرساختها از جنبه های قابلیت اطمینان و هزینه بهره برداری برای شرکتها در سال های آینده به شدت افزایش می یابد. و با تعمیرات و سرویس به موقع از آن نگهداری می کنند تا زمانی که خراب شده و آن را تعویض کنند. تجهیزات الکتریکی در سرویس بدلیل یک سری از عوامل خراب می شوند. این عوامل عبارتند از حرارت دائمی در نتیجه جریان الکتریکی؛ تنزیل عایق در نتیجه استرس ولتاژ؛ دفرمه شدن پوشش و مواد بخش های مکانیکی؛ خوردگی ناشی از فعالیت های شیمیایی در ماسه، هوا یا بوسیله محصولات خرابی مواد؛ آسیب های ناشی از پوشش گیاهی، حشرات، حیوانات و انسانها و همچنین اتفاقاتی مانند زلزله، توفان وگرد باد[2]؛ و خرابی های آهسته ولی پایدار ناشی از آفتاب، باد، باران، یخ و برف. تاثیرات فرسودگی که مورد توجه شرکتهای الکتریکی می باشد.

فهرست:

  • فصل اول: مقدمه
  • فصل دوم: مدیریت دارایی
  • اهداف
  • چهارچوب
  • قابلیت ها
  • فرسودگی زیر ساخت ها
  • قابلیت اعتماد
  • بهره برداری از دارایی
  • برنامه ریزی
  • حفاظت، کنترل و اتوماسیون
  • معاینه و نگهداری
  • مدیریت ریسک
  • بودجه بندی و انتخاب پروژه
  • فصل سوم: مفهوم عمر و لزوم تخمین عمر
  • مفهوم عمر
  • تخمین متوسط عمر و سن
  • ارزیابی احتمال خطای پایان عمر
  • روند فرسودگی و نگهداری
  • از رده خارج کردن تجهیزات فرسوده
  • فصل چهارم: روشهای تخمین عمر تجهیزات
  • مکانیسم های فرسودگی
  • تخمین عمر یا استفاده از مانیتور کردن شرایط تجهیز
  • کابل ها
  • کابل های کاغذ/روغن
  • آنالیز درجه پلیمریزاسیون (DP)
  • اندازه گیری رطوبت
  • آنالیز گازهای محلول
  • کاپاسیتانس و ضریب تلفات
  • اندازه گیری تخلیه جزئی
  • کابل های قالبی
  • درخت آب
  • درخت الکتریکی
  • تخلیه جزئی
  • ترانس
  • تکنیکهای شیمیایی
  • آنالیز رطوبت
  • آنالیز گاز های محلول
  • اندازه گیری درجه پلیمریزاسیون
  • آنالیز فوران با رنگ نگاری مایع با کیفیت بالا
  • روش های عیب یابی الکتریکی
  • روش پلاریزاسیون در حوزه زمان
  • اندازه گیری پلاریزاسیون در حوزه فرکانس
  • تستهای شتاب دهنده
  • ارزیابی متوسط عمر
  • روش بر پایه توزیع نرمال
  • روش بر پایه توزیع ویبال
  • فصل پنجم: جمع بندی و پیشنهادات
  • جمع بندی
  • پیشنهادات

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 60

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، صنعت، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه روش های تخمین عمر تجهیزات, دانلود پروژه, روش های تخمین عمر تجهیزات, تخمین عمر تجهیزات, تخمین عمر, استفاده از مانیتور کردن شرایط تجهیز, مانیتور عمر تجهیزات,
تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392 | |

طرح مقابله اضطراری با سیل



طرح مقابله اضطراری با سیل

چکیده: هدف اصلی روش های غیر سازه‌ای مدیریت سیلاب، كاهش تلفات جانی و خسارات مالی بالقوه می باشد. طرح مقابله اضطراری با سیل در این هدف اصلی با اقدامات برنامه ریزی هم جهت است. جنبه ها، اصول، راهبردها و طرح آن صِرفاً مرحله بهره برداری تفكر راهبردی است كه در اقدامات برنامه ریزی مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت بعضی از عناصر كلیدی و فرایندی لازم در شبكه مدیریت اضطراری جامع (IEMS) شرح داده شده و چگونگی پیشرفت كار مقابله اضطراری با سیل در یك شبكه جامع نشان داده می شود.

مفاهیم و اصول بنیادی

بعضی اصول:

  • 1) یك سازمان مناسب
  • 2) نقش ها و مسئولیت ها به درستی تعریف و تبیین شوند (شامل حوزه عمل و تخصیص منابع)
  • 3) مدیریت اطلاعات در همه سطوح برنامه ریزی اضطراری و مقابله از جمله مدیریت رسانه ها
  • 4) ثبت سوابق رسمی از نظامات درون سازمانی و موافقت نامه ها شامل طرح های آمادگی كه مرتباً بازنگری و امتحان شده باشند.

 

راهبردها:

  • تشكیل كمیته ها
  • ایجاد و برقراری حمایت رسانه ها
  • ایجاد ائتلاف و اتحاد برای تضمین پشتیبانی وسیع
  • ایجاد هیئت مؤسسان برای ایجاد همبستگی بین گروه های مجرب
  • دخالت دادن هر چه بیشتر جوامع
  • اعتماد به داوطلبین
  • نقش دولت مركزی
  • شبكه مدیریت جامع شرایط اضطراری
  • مراحل مدیریت جامع شرایط اضطراری

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 9

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، پروژه، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: طرح مقابله اضطراری با سیل, دانلود طرح مقابله اضطراری با سیل, دانلود طرح, مقابله اضطراری با سیل, مدیریت مقابله با سیل, مدیریت بحران سیل, مدیریت بحران, مدیریت هماهنگی در مقابله با سیل, روش های مقابله با سیل, مقابله با سیل,
تاريخ : دو شنبه 1 مهر 1392 | |

طراحی فنی نگهداری و تعمیرات بر مبنای شرایط (CBM)



طراحی فنی نگهداری و تعمیرات بر مبنای شرایط (CBM)

چکیده : بهره وری ، سلاح كلیدی شركت های صنعتی، برای پایدارماندن در بازار جهانی است . بهره وری هنگامی افزایش می یابد كه قابلیت دسترسی افزایش یابد. این امر در گرو تمركز مستقیم بر انواع روش ها و استراتژی های نگهداری و تعمیرات) نت ( است. افزایش قابلیت دسترسی در یك نت كارا، با كمتر شدن فعالیت های نت اصلاحی و افزایش تناوب صحیح نت پیشگیرانه ، تحقق می یابد. نت بر مبنای شرایط ، یك تكنولوژی است كه می كوشد ، نقص ها را در مراحل اولیه، قبل از اینكه بحرانی شوند، تشخیص دهد ، كه این موضوع باعث برنامه ریزی صحیح نت پیشگیرانه خواهد شد. این مقاله در مورد اجزای فنی رویكرد سیستمی كامل CBM بحث می كند و بوسیله یك مطالعه موردی نشان می دهد كه ، چگونه برای یک ربات صنعتی می توان با استفاده از روش هوش مصنوعی، استدلال مورد مبنا و آنالیز صوت، اجزاء فنی یک سیستم نت بر اساس شرایط را طراحی کرد.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 24

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، صنعت، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: طراحی فنی نگهداری و تعمیرات بر مبنای شرایط CBM, دانلود طراحی فنی نگهداری و تعمیرات بر مبنای شرایط CBM, دانلود پروژه طراحی فنی نگهداری و تعمیرات بر مبنای شرایط CBM, دانلود پروژه, طراحی فنی نگهداری و تعمیرات بر مبنای شرایط CBM, نگهداری و تعمیرات بر مبنای شرایط CBM, تعمیرات بر مبنای شرایط CBM, نگهداری بر مبنای شرایط CBM, ,
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | |

پایان نامه سیستم تولید بهنگام JIT



پایان نامه سیستم تولید بهنگام JIT

چکیده: JIT مخفف Just In Time در آغاز به عنوان روشی برای کاهش سطوح موجودی انبار های ژاپنی مطرح بود.امروزه Just In Time به یک فلسفه مدیریتی شامل مجموعه ای ازعلوم و دراختیار گرفتن یک سری جامع از اصول و تکنیک های تولید گسترش یافته است. تولید به موقع درصورتی که به شکل مناسب دریک سازمان به کار گرفته شود ظرفیت تقویت مزیت رقابتی سازمان را در بازار به شکل اساسی با کاهش اتلاف ها و بهبود کیفیت محصول و بهره وری تولید دارا خواهد بود. از نظر رویکرد مدیریت تولید سیستم تولیدی Just In Time به این معنی است که خرید مواد خام و سایر قطعات تولید فقط در زمان مصرف این مواد قطعات در فرآیند تولید از فروشندگان تحویل شوند. و از طرفی تولید زمانی انجام خواهد شد که سفارش از مشتری گرفته شود به همین خاطر این سیستم تولید را اصطلاحا «سیستم کشش تولید تقاضا» نیز نامیده اند،زیرا تا مشتری تقاضا نکند تولیدی انجام نمی شود لذا عکس سیستم تولیدی سنتی است که در آن مواد تا حد ممکن به فرآیند تولید تزریق می شود و فرآیند نیز تا حد ممکن تولید می کند.این رویکرد دارای اصول متعددی است.اگر شرکتی بخواهد این رویکرد را در فرآیند تولید خود به کار اندازد بایستی یکسری اصول را تا حد امکان عملی کند.

فهرست مطالب:

  • فصل اول : معرفی سیستم Just In Time
  • تاریخچه و تکامل تولید به موقع Just In Time
  • تعریف تولید به هنگام Just In Time
  • نظام تولید به موقع Just In Time در یک نگاه
  • مبانی Just In Time
  • اجزای سیستم تولید به موقع Just In Time
  • اهداف کلی تولی به هنگام Just In Time
  • مزایا و محدودیت های Just In Time
  • منطق اجرای JIT
  • پیش نیاز های یک برنامه Just In Time
  • برنامه ریزی نظام تولید به موقع
  • فصل دوم : اجرای برنامه Just In Time
  • ایجاد یک استراتژی اجرایی
  • یک برنامه عملیاتی برای اجرا
  • سیستم های جمع آوری و سنجش داده ها
  • پروژه های آزمایشی
  • بحث در مورد مقاومت کارکنان و اتحادیه ها
  • فرآیند اجرای Just In Time
  • فصل سوم : کنترل Just In Time
  • کنترل تولید به موقع
  • سیستم کانبان
  • تولید یکنواخت
  • کاهش زمان عملیات و زمان چرخه
  • انواع جریان مواد
  • فصل چهارم : ابداع کننده Just In Time شرکت تویوتا
  • مقدمه
  • تاریخچه
  • سیستم تولید تویوتا ( TPS )
  • تولید به هنگام
  • فلسفه و چشم انداز تویوتا
  • فرهنگ سازمانی و ارزش ها
  • آینده
  • تشریح مفاهیم
  • واژه نامه انگلیسی و فارسی
  • منابع

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 87

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه سیستم تولید بهنگام JIT, دانلود پایان نامه سیستم تولید بهنگام JIT, دانلود پایان نامه, سیستم تولید بهنگام JIT, بررسی سیستم تولید بهنگام JIT, اساس سیستم تولید بهنگام JIT, پایان نامه سیستم تولید بهنگام JIT, پایان نامه JIT, پایان نامه سیستم JIT, پایان نامه تولید بهنگام JIT, پایان نامه سیستم تولید بهنگام, JIT, معرفی سیستم Just In Time, تاریخچه و تکامل تولید به موقع Just In Time, عریف تولید به هنگام Just In Time, نظام تولید به موقع Just In Time در یک نگاه, مبانی Just In Time,
تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392 | |

پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیکی بر اقتصاد



پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیکی بر اقتصاد

پایان نامه مربوط به رشته مدیریت دولتی و بازرگانی می باشد با موضوع تاثیر مدیریت استراتژیکی بر اقتصاد در 55 صفحه و دارای فهرست مطالب، منابع ،مقدمه و بیان مساله و...

چکیده: آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا بعضی از شرکت‌های بزرگ و موفق در مدت زمان کوتاهی با از دست دادن سهم بزرگی از بازار خود به موقعیتی معمولی و حتی تأسف بار تنزل یافته‌اند و چرا برخی از شرکت‌های کوچک و گمنام به یکباره به جایگاه‌های ممتازی در صحنه رقابت بین الملل رسیده‌اند؟ آیا در این مورد فکر کرده‌اید که چرا برخی از مؤسسات، نوسان‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را به راحتی تحمل نموده و بر آنها غلبه می‌کنند و در مقابل برخی از سازمان‌ها طعم تلخ شکست را چشیده و از ادامه راه باز می‌مانند؟ به عقیده بسیاری از متخصصان علم مدیریت پاسخ بسیاری از این گونه سئوالات را باید در مفاهیمی به نام «استراتژی» و «مدیریت استراتژیک» جستجو کرد. در این مقاله سعی شده است نگاهی گذرا بر مدیریت استراتژیک و ضرورت و موانع بکارگیری آن در سازمان‌ها داشته باشیم. از لحاظ مفهومی مدیریت استراتژیك با تحول در تئوری‌های مدیریت همگامی دارد. مكاتب كلاسیك رفتاری و كمی مدیریت بر جنبه‌هایی از سازمان و عملكرد آن تأكید می‌كردند كه توسط مدیریت قابل كنترل بود. مسایلی از قبیل برنامه‌ریزی تولید، رفتار زیردستان، بهبود محیط كار، نقش گروههای غیررسمی در بازدهی كار، مدل‌های كمی تصمیم‌گیری و غیره. لیكن هرگز فضای سیاسی جامعه ، احساس افراد و نهادهای خارج از سازمان، مسأله اصلی آنها نبود. چرا كه محیط از ثباتی نسبی برخوردار بود و چنین نیازی هم احساس نمی شد. به تدریج با رشد مستمر اقتصادی، اوضاع قابل اطمینان محیطی از میان رفت و تغییرات و حوادث شتابنده ای در جهان اتفاق افتاد. لذا تغییرات و دگرگونی های سریع و پیچیده‌ جامعه و تأثیر آن بر رشد و توسعه‌ شركت‌ها موجب شد كه مدیران توجه خود را به محیط سازمان معطوف گردانند و مفاهیمی مانند سیستم، اقتصاد، برنامه‌ریزی بلند مدت، استراتژی و فرایند مدیریت استراتژیك مورد توجه صاحب‌نظران مدیریت قرار گیرد. این مفاهیم و نظریات پاسخ علم مدیریت به دگرگونی و تغییرات وسیع اقتصادی واجتماعی بود. توجه به محیط، آگاهی از تاثیر متغیرهای محیطی و ارائه‌ چشم اندازی از فعالیت آینده برای سازمان‌ها، لزوم آمادگی برای برخورد با تغییرات مداوم را توجیه می كند. وجود عدم قطعیت های محیطی (Uncertainities) در مسایل سازمانی به لحاظ مبهم بودن و طبیعت احتمالی رخدادهای آتی و آمادگی سازمان‌ها جهت تغییر، برخوردی متفاوت با تغییر، نوع تصمیمات‌، عوامل جدید مؤثر بر تصمیم‌گیری و قطعیت در مورد تغییرات آینده، توجه به استفاده از مدل مدیریت استراتژیك را افزون تر می كند.

فهرست:

  • فصل اول
  • بیان مسئله و کلیات
  • موضوع تحقیق
  • مقدمه
  • واژه های کلیدی
  • تاریخچه تحقیق
  • تعاریف عملیاتی
  • اهمیت و ضرورت تحقیق
  • متغیرهای تحقیق
  • فصل دوم
  • سابقه تحقیق
  • پیشینه تحقیق
  • استراتژی های اصلی
  • انتخاب استراتژی
  • اجرای استراتژی
  • Boston Cansulting Group
  • معیار های استراتژی اثر بخش
  • فرآیند مدیریت استراتژیک
  • فصل سوم
  • روش اجرای تحقیق
  • روش اجرای تحقیق
  • جامعه آماری
  • نمونه
  • روش نمونه گیری
  • روش گردآوری اطلاعات
  • فصل چهارم و پنجم
  • (یافته ها و تجزیه و تحلیل یافته ها)
  • فصل ششم
  • خلاصه تحقیق و نتیجه گیری
  • جمع بندی
  • نتیجه گیری
  • قبول یا رد فرضیه ها
  • منابع

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 55

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: تجارت و اقتصاد، پروژه، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیکی بر اقتصاد, دانلود پایان نامه, تاثیر مدیریت استراتژیکی بر اقتصاد, پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیکی, پایان نامه اقتصاد, مدیریت استراتژیکی, مدیریت استراتژیکی و اقتصاد,
تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392 | |

پایان نامه بررسی رابطه میزان توانمند سازی نیروی انسانی و تعهد سازمانی



پایان نامه بررسی رابطه میزان توانمند سازی نیروی انسانی و تعهد سازمانی

کارکنان دانشگاه پیام نور میاندوآب

چکیده: در جهان رقابتی امروز، مهمترین و حیاتی ترین دارایی هر سازمان، منابع انسانی می باشدو از این رو مهمترین ابزار برای ایجاد تحول درهر سازمان، توانمند سازی نیروی انسانی است. توانمند سازی کارکنان محوری ترین تلاش مدیران در نوآفرینی ، تمرکز زدایی و حذف دیوان سالاری در سازمان هاست.

این تحقیق از نوع توصیفی – کاربردی بوده و جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان دانشگاه پیام نور میاندواب، تعداد 43 نفر در سال 1391 بوده است. ابزار گرد آوری اطلاعات پرسشنامه است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار شامل جدول توزیع فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار، نمودارها و در سطح آمار استنباطی از آزمون همبستگی پیرسون در قالب نرم افزار spss بررسی شد .

هدف از این تحقیق برسی ارتباط توانمند سازی کارکنان دانشگاه پیام نور میاندواب با تعهد سازمانی بوده است. یافته های تحقیق نشان داد ارتباط معنی داری میان تعهد شغلی با موثر بودن ، معنی داری ،خود سامانی، توانمند سازی با تعهد سازمانی وجود دارد در حالیکه بین تعهد سازمانی و اعتماد به دیگران ارتباط معنی داری وجود ندارد.

فهرست:

  • فصل اول
  • کلیات تحقیق
  • مقدمه
  • بیان مساله
  • ضررورت واهمیت تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • مبانی نظری تحقیق
  • تعهد سازمانی
  • فرضیه های تحقیق
  • قلمرو تحقیق
  • قلمرو موضوعی:
  • قلمرو زمانی
  • قلمرو مكانی:
  • متغیر های تحقیق
  • مدل مفهومی تحقیق
  • فصل دوم
  • ادبیات و پیشینه تحقیق
  • بخش اول: توانمند سازی
  • مقدمه
  • مفهوم توانمند سازی
  • ابعاد توانمند سازی
  • احساس شایستگی یا خود اثر بخشی
  • خود اختیاری یا خود سامانی
  • توان تأثیر گذاری یا احساس موثر بودن
  • معنی دار بودن
  • اعتماد به دیگران
  • سطوح تغییر در توانمند سازی
  • به سوی فرایند توانمند سازی
  • به سوی مسئولیت
  • به سوی یادگیری
  • عناصر اصلی تغییر
  • طرز تلقی
  • روابط
  • ساختار سازمانی
  • تفویض اختیار
  • مشاركت كاركنان در تصمیم گیری
  • عوامل موثر بر توانمند سازی افراد
  • تئوری شناخت اجتماعی
  • ویژگی های فردی و شخصیتی
  • سطح تحصیلات و سابقه خدمت
  • جنسیت و نژاد
  • كانون كنترل
  • ویژگی های سازمانی
  • ابهام نقش
  • حیطه كنترل
  • دسترسی به اطلاعات
  • اهداف سازمان
  • طرحها و نقشه های هر بخش
  • اطلاع از سایر حوزه ها
  • دسترسی به منابع
  • مشاركت و درگیری
  • ویژگیهای گروهی
  • اثربخشی گروهی
  • اعتماد درون گروهی
  • اهمیت گروه
  • ادراك افراد گروه نسبت مدیران
  • موانع عمده توانا سازی
  • نگرش مدیران در باره زیردستان
  • فقدان امنیت شخصی
  • نیاز به كنترل
  • موانع ساختاری
  • بخش دوم: تعهد سازمانی کارکنان
  • مقدمه
  • مفاهیم تعهد
  • تعهد سازمانی
  • اهمیت تعهد سازمانی
  • انواع تعهد
  • تعهد سازمانی دیدگاه می یر
  • ساختن فضای سازمان
  • حمایت از مدیران عالی سازمان
  • رعایت ارزشهای اساسی سازمان
  • ابعاد سه گانه تعهد
  • تعهد عاطفی
  • تعهد هنجاری
  • تعهد مستمر
  • عوامل موثر بر تعهد سازمانی
  • عوامل فردی
  • عوامل سازمانی
  • عوامل فرا سازمانی
  • بخش سوم: پیشینه تحقیق
  • پیشینه تحقیق
  • تحقیقات داخلی
  • تحقیقات خارجی
  • فصل سوم
  • روش تحقیق
  • مقدمه
  • روش تحقیق
  • جامعه آماری
  • روش نمونه گیری وحجم نمونه
  • ابزار اندازه گیری
  • اعتبار (روایی) و پایایی پرسشنامه
  • فصل چهارم
  • تجزیه تحلیل اطلاعات
  • مقدمه
  • آمار توصیفی
  • جنسیت
  • سابقة شغلی
  • سطح تحصیلات
  • سن
  • توصیف آماری فرضیه ها
  • آمار استنباطی
  • بررسی و تجزیه و تحلیل فرضیه اول
  • بررسی و تجزیه و تحلیل فرضیه دوم
  • بررسی و تجزیه و تحلیل فرضیه سوم
  • فصل پنجم
  • نتیجه گیری و پیشنهادات
  • مقدمه
  • یافته های تحقیق
  • محدودیت تحقیق
  • پیشنهادات
  • پیشنهادات عملی و كاربردی
  • پیشنهاد برای پژوهش های آتی
  • فهرست منابع و مآخذ
  • الفمنابع داخلی
  • ضمائم
  • نمونه پرسشنامه تحقیق

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 86

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی رابطه میزان توانمند سازی نیروی انسانی و تعهد سازمانی , دانلود پایان نامه بررسی رابطه میزان توانمند سازی نیروی انسانی و تعهد سازمانی , دانلود پایان نامه بررسی رابطه میزان توانمند سازی نیروی انسانی و تعهد سازمانی, دانلود پایان نامه, بررسی رابطه میزان توانمند سازی نیروی انسانی و تعهد سازمانی , توانمندی سازمانی, پایان نامه توانمندی سازمانی, پایان نامه تعهد سازمانی, توانمندی نیروی انسانی, توانمندی سازمان, تعهد سازمانی ,
تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392 | |

پروژه فناوری اطلاعات در مدیریت



پروژه فناوری اطلاعات در مدیریت

چکیده: راه حل فناوری اطلاعات : استفاده از نرم افزار مبتنی بر وب که به مشتریان اجازه بررسی وضعیت محموله ها را از طریق وب سایت شرکت می دهد . راهکارهای ایجاد شده موجب ارائه خدمات جامعی به دیگرسازمانها جهت حضور سیستم های اطلاعات و ترابری فدکس و عملیات را داده که فدکس را فراتر از یک شرکت ترابری صرف نموده است .

راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری ارائه شده :

  • سیستم سخت افزاری / نرم افزاری چند کاربردی
  • سیستم سخت افزاری / نرم افزاری که تراکنش های پرسرعت و متغییر را فراهم می نماید .
  • سفارشی سازی و حذف برنامه نویسی های زائد .
  • سیستم مدیریت برگشت اقلام مبتنی بر وب .
  • دستاوردها
  • سیستم اطلاعات
  • ترکیب سیستم اطلاعات
  • برنامه های کاربردی
  • سیستم اطلاعات دپارتمانی
  • سیستم اطلاعات سازمانی
  • سیستم اطلاعات بین سازمانی
  • هدف سیستم های اطلاعات
  • اقلام داده
  • پایگاه داده
  • سیستمهای کارکردی ( بخشی )
  • سیستم های سازمانی
  • سیستم های بین سازمانی
  • سیستم پردازش تراکنش
  • سیستم اطلاعات مدیریت
  • سیستم های خودکارسازی اداری
  • سیستم واژه پرداز
  • طراحی/تولید به کمک کامپیوتر
  • سیستم های ارتباطات و همکاری
  • سیستم طراحی کامپیوتری
  • سیستم مدیریت اسناد
  • سیستم تصمیم یار
  • سیستم پشتیبان مدیران ارشد
  • سیستم پشتیبان گروه
  • سیستم های خبره
  • سیستم دانشوری
  • شبکه های عصبی ، استدلال مبتنی بر نمونه
  • انبار داده
  • هوش تجاری
  • سیستم های پردازش سیار

...

فرمت فایل: PPT (پاورپوینت 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 41

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پروژه فناوری اطلاعات در مدیریت, دانلود پروژه فناوری اطلاعات در مدیریت, دانلود پروژه, فناوری اطلاعات در مدیریت, پروژه فناوری اطلاعات در مدیریت, پروژه فناوری اطلاعات, پروژه مدیریت, مدیریت اطلاعات, پروژه مدیریت اطلاعات,
تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392 | |

پایان نامه بررسی رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی در ایران



پایان نامه کارشناسی ارشد برای رشته مدیریت و اقتصاد بررسی رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی در ایران

چکیده : اقتصاددانان مهمترین وظایف دولت را وظایف ذاتی آن در امنیت، بهداشت و آموزش می دانند. برخی این وظایف را برای دولت کافی ندانسته، برای حفظ تعادل اقتصادی، دخالت دولت در اقتصاد را به دلیل شکست بازار، ضروری می دانند. در مقابل، برخی دخالت دولت را مداخله گرایانه و محدود کننده آزادی و انتخاب به حساب آورده و آن را عامل غیرکارآمدی و رانتی شدن دولت قلمداد می کنند. که از این رهگذر، نظریه شکست دولت مطرح می شود. در اقتصاد ایران، دولت سهم بسیار بالایی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است و به تناسب این ساختار، مخارجش هر ساله در طی سال‌های اخیر، افزایش پیدا کرده است. از جهت دیگر، گسترش ضروری خدمات عمومی، دولت ها را مجبور ساخت که خود به صورت عاملی اقتصادی درآیند و در مواردی به تولید نیز دست زدند. حکومت‌های امروزی، با توجه به حجم تولید ملی که در چارچوب بخش دولتی صورت می گیرد و با درنظر گرفتن ملاحظه آنان در بخش خصوصی، هدایت آن در مسیری خاص بصورتی گوناگون، ابزار بسیار قدرتمندی در کنترل و هدایت اقتصاد کشور ها به طرزی نسبتاً قاطع در دست دارند. علاوه بر این، تحقق این فرایند شرطی اجتناب ناپذیر در توسعه کشور ها به صورتی همگن و با برنامه ریزی کارا و مؤثر به شمار می رود. به موازات فعالیت کلان اقتصادی در کشور، سهم دولت در اقتصاد نیز رو به افزایش بوده است و در بسیاری حوزه ها شاهد تأثیر مداخله دولت بر روند های اقتصاد و بازار بوده ایم. امروزه در کمتر جای عالم اثری از اقتصاد خصوصی و دولتی خاص می توان یافت. بلکه امروزه اکثر جوامع دارای اقتصاد مختلط می باشند.

* ویژگی این تحقیق تخمین روابط پویای کوتاه مدت و همچنین روابط بلند مدت بین اجزای مخارج دولت و رشد اقتصادی می باشد که این امر به برنامه ریزی مخارج دولت در کوتاه مدت و بلندمدت برای دستیابی به رشد اقتصادی بهتر،کمک شایانی خواهد کرد.

فهرست:

  • فصل اول – کلیات
  • مقدمه
  • تعریف مسأله و بیان سؤال های اصلی تحقیق
  • ضرورت انجام تحقیق
  • فرضیه های تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • روش انجام تحقیق
  • روش و ابزار گردآوری اطلاعات
  • فصل دوم – مروری بر ادبیات موضوع
  • تعریف دولت و ماهیت آن
  • بررسی نظریه‌ها و مكاتب اقتصادی با تأكید بر جایگاه دولت
  • مكتب مرکانتیلیسم
  • مكتب فیزیوکراسی
  • مکتب کلاسیک
  • الفآدام اسمیت
  • بژان باتیست سه
  • جتوماس رابرت مالتوس
  • ددیوید ریکاردو
  • هـجان استوارت میل
  • مکتب ناسیونالیسم اقتصادی
  • مکتب لیبرالیسم (آزادی طلبی)
  • الففردریک باستیا
  • بشارل دونوایه
  • مکتب نئوکلاسیک
  • نظام بی دولتی یا آنارشیزم
  • مکتب دیریژیسم (اقتصاد ارشادی)
  • مکتب نئولیبرالیسم
  • مكتب کینزیسم
  • مكتب نئوکاپیتالیسم (سرمایه‌داری نوین)
  • فصل سوم – مروری بر پیشینه تحقیق
  • از دیدگاه نظری
  • از دیدگاه تجربی
  • بررسی تحقیقات انجام شده در سایر کشور ها
  • بررسی تحقیقات انجام شده در ایران
  • فصل چهارم – ساختار مدل
  • مقدمه
  • ساختار مدل
  • تبیین مدل
  • فصل پنجم – تخمین الگو و تفسیر اقتصادی نتایج
  • مقدمه
  • سری های زمانی غیرساکن
  • روش خودتوضیح برداری با وقفه های گسترده
  • الگوی تصحیح خطا
  • منابع آماری
  • نتایج تخمین الگو
  • تفسیر اقتصادی نتایج
  • فصل ششم – نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
  • نتیجه گیری
  • ارائه پیشنهادات
  • پیوست ها
  • داده‌‌های آماری
  • نتایج کامپیوتری
  • جدول‌های آماری
  • فهرست منابع

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 117

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: تجارت و اقتصاد، مدیریت، پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی در ایران, دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی در ایران, دانلود پایان نامه, بررسی رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی در ایران, رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی در ایران, رشد اقتصادی در ایران, بررسی هزینه های دولت, رشد اقتصادی, هزینه های دولت,
تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392 | |

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات



استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات

با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران

چکیده: مبحث نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب نوعی برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات می باشد که با استفاده از تجزیه سیستم اصلی (توربین) به زیر سیستم و جمع آوری تعمیرات انجام شده بر روی توربینهای گازی شرکت در سال 1385 ومدل سازی قابلیت اطمینان آنها و همچنین شناسایی خرابی های زیر سیستمها و مشخص نمودن علل خرابیهااستراتژی مناسب نگهداری و تعمیرات برای زیر سیستمهاتدوین گردد. نت پیشگیرانه و پیشگویانه در این رویکرد نقش مهمی را دارند که با استفاد از این شیوه هاو همچنین تجربه چندین ساله محقق در بهره برداری از توربینها می توان به بررسی شرایط فنی زیر سیستمها پرداخت و با تشخص وضیعت آنها از توقفهای برنامه ریزی نشده توربینها و همچنین تعمیرات اساسی زودرس که برای هر توربین هزینه ای بالغ بر دومیلیون دلار در بر می دارد جلوگیری نمود. با توجه به اینکه RCM یک مبحث جدید در صنایع ایران می باشد سعی بر آن شده است که فرایند RCM در این مقاله قدم به قدم مورد اجرا قرار گرفته تا به اهداف مورد نظر دست یافت.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات, دانلود استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات, دانلود پروژه استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات, پروژه استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات , دانلود پروژه, استقرار سیستم تعمیرات, استقرار سیستم نگهداری, مدیریت تعمیرات و نگهداری, استقرار سیستم مدیریت تعمیرات, استقرار سیستم مدیریت نگهداری تجهیزات, استقرار سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات توربینهای گازی, استقرار سیستم مدیریت تعمیرات و نگهداری خطوط لوله, تعمیرات و نگهداری خطوط لوله نفت, استقرار سیستم مدیریت تعمیر و نگهداری مخابرات, استقرار سیستم مدیریت و نگهداری در شرکت نفت, استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی، خطوط لوله شرکت نفت و مخابرات منطقه شمالغرب ایران ,
تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392 | |

گزارش کار آموزی رشته مدیریت در اداره بازرگانی



گزارش کار آموزی رشته مدیریت در اداره بازرگانی

گزارش کار آموزی رشته مدیریت در اداره بازرگانی (صنعت و معدن) در 45 صفحه بهمراه فهرست مطالب. دارای چارت سازمانی و همراه با شرح کامل قسمت های اداری و توضیح کارایی هر کدام از قسمت ها.

چکیده: سازمان پدیده ای اجتماعی است که به طورآگاهانه هماهنگ شده ودارای حدودثغورنسبتاًمشخصی بوده وبرای تحقق هدف یااهدافی ،براساس یک سلسله مبانی دائمی فعالیت می کند،تعریف ذکرشده ،بنظرمطول می آید،پس اجازه دهید،آنرابه قسمتهایی که بهم مرتبط اندتقسیم نمودوهرکدام راجداگانه تشریح نمائیم. عبارت به صورت آگاهانه هماهنگ شده دلالت برمدیریت دارد.پدیده اجتماعی ،دال براین معناست که سازمان ازافراد یاگروههایی که باهم درتعاملند،تشکیل شده است .الگوهای تعاملی که افرادداخل سازمان ازآن تبعیت می کنند،تصادفی بوجودنیامده ،بلکه درخصوص آنها قبلاًاندیشیده شده است .ازاینروچون سازمانهاپدیده های اجتماعی اند،لذاالگوهای تعاملی اعضاءآنها بایستی موزون وهماهنگ باشندتاابهام وسردرگمی حداقل گرددودرنتیجه اطمینان حاصل شودکه وظایف مهم سازمانی انجام می پذیرندنتیجه آنکه ،تعریف ماازسازمان بطورصریحی نیازبه هماهنگی درالگوهای تعاملی بین افراد را مسلم می داند.

فهرست:

  • مقدمه
  • معرفی سازمان
  • تعریف سازمان
  • ساختارسازمانی
  • وظایف سازمان بازرگانی استان درحوزه بازرسی ونظارت
  • فرآیندگردش کاردریک گزارش واصله به سازمان
  • معرفی فعالیت ها
  • عنوان فعالیت :امورات مربوط به واحد بازرسی
  • عنوان فعالیت:اموراداری وعمومی
  • عنوان فعالیت:امورمربوط به بیمه قالیبافی
  • عنوان فعالیت :امورات مربوط به اموراصناف (صدورپروانه کسب ایثارگری)
  • عنوان فعالیت:امورات مربوط به واحدبسیج اقتصادی
  • عنوان فعالیت:امورات مربوط به واحد بایگانی ودبیرخانه
  • عنوان فعالیت:امورات مربوط به تسهیلات وام
  • عنوان فعالیت :امورات مربوط به واحد رایانه (ثبت سوخت واحدهای صنفی)
  • عنوان فعالیت:کارت بازرگانی (صادرات وواردات)
  • عنوان فعالیت :اموراصناف –انجام انتخابات اتحادیه های صنفی
  • عنوان فعالیت:معاونت اداره
  • عنوان فعالیت:صدورنامه برای قالیبافان بهره مندی ازمزایای بیمه قالیبافی خانگی
  • عنوان فعالیت:صدورکارت شناسایی موقت قالیبافی
  • عنوان فعالیت:سوخت معرفی اصناف
  • عنوان فعالیت:مشارکتهای مردمی وناظران افتخاری
  • عنوان فعالیت :صدورمجوزبه شرکت های وپخش کالا
  • عنوان فعالیت:رسیدگی به شکوائیه های مردمی(ستادخبری)
  • عنوان فعالیت :راهنمایی وارائه آمارواطلاعات به دانشجویان
  • محیط سازمان وروابط (کارکنان ،رئیس ،ارباب رجوع)

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 45

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کار آموزی رشته مدیریت در اداره بازرگانی, دانلود گزارش کار آموزی رشته مدیریت در اداره بازرگانی, دانلود گزارش کار آموزی, کارآموزی مدیریت در اداره بازرگانی, گزارش کار آموزی مدیریت در اداره بازرگانی, گزارش کار آموزی مدیریت, گزارش کارآموزی در اداره بازرگانی, دانلود کارآموزی مدیریت, کارآموزی مدیریت بازرگانی,
تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392 | |

گزارش کارآموزی جهاد کشاورزی



گزارش کارآموزی جهاد کشاورزی

گزارش کار آموزی در جهاد کشاورزی قابل استفاده برای رشته های حسابداری و مدیریت در مقاطع کاردانی و کارشناسی در 56 صفحه و 4 فصل کامل به همراه فصل چهار به عنوان فصل نتیجه گیری

چکیده: سازمان آرایشی سیستماتیک ازنیروی کاراست که به منظوردستیابی به اهدافی خاص گردهم آمده‏اند. سه ویژگی مشترک همه‏ی سازمان‏ها هدفمندبودن،دارای ساختاربودن ودارای پرسنل (افراد) بودن است.افرادسازمانی به چهارسطح تقسیم میشوند: مدیران ارشد،مدیران میانی،مدیران عملیاتی وکارکنان عملیاتی.مدیران،افرادی هستندکه منابع ورودی (پول،افرادوتجهیزات) راطی فرایندهایی به خروجی تبدیل کرده و در نتیجه به اهداف سازمانی نائل می‏آیند.مدیران درهررده سازمانی،دارای چهار وظیفه مشترک هستند...

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 56

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی، کشاورزی، مدیریت، حسابداري، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی جهاد کشاورزی, دانلود گزارش کارآموزی, جهاد کشاورزی, گزارش کارآموزی جهاد کشاورزی, دانلود کارآموزی جهاد کشاورزی, گزارش کارآموزی, کارآموزی جهاد کشاورزی, کار آموزی حسابداری, دانلود گزارش کارآموزی حسابداری, دانلود گزارش کارآموزی مدیریت, گزارش کارآموزی مدیریت, دانلود کارآموزی مدیریت,
تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 | |